Not registered yet? Become ev0lved!
Join our community as well as over 20,000 other users to enjoy all our products and its benefits!
Register now Buy ev0lve

Important ev0lve Relaunch

  • Our software does not support modified Windows builds. While it can probably run and work, you may experience crashes and other issues. Use genuine Windows builds from Microsoft.
Status
Not open for further replies.
PROLOGUE

On February 4th, 2023, ev0lve.xyz experienced a critical data loss that impacted our website and user database. The cause of the data loss was quickly identified, but unfortunately, the damage was already done. We immediately sprang into action, working to recover as much data as possible. After extensive analysis and investigation, it became clear that the best course of action was to fully relaunch our website. This was not an easy decision to make, but we felt it was necessary to protect the future of our platform.

ev0lve.xyz RELAUNCH

In the wake of the data loss, we have been working around the clock to implement new measures to prevent similar incidents from happening in the future. This includes conducting regular data backups, implementing additional layers of security, and performing ongoing risk assessments.
Our website relaunch will incorporate these measures and provide an improved user experience. However, due to the data loss, user information will not be automatically restored unless specifically merged from an old incomplete database backup.
To merge user information, you will need to ensure that your registration email matches the email in the backup from March 26th 2022.
If you registered after the cutoff date, open a Support ticket and include as much information about your account as possible.

PRODUCT AVAILABILITY

We have decided that ev0lve CS:GO will stay offline until the next major update. However, we are excited to announce that once the update is released, the product will be available for free for a limited period of two weeks for every Member to enjoy. Furthermore, we would like to assure our previous customers that their subscription time will be restored, and they will receive an additional 7 days free of charge as a gesture of appreciation for their loyalty. We apologize for any inconvenience caused and look forward to bringing you an improved product soon.

EPILOGUE

We understand that losing your user data can be a stressful experience, and we want to reassure our users that we are doing everything in our power to help mitigate any potential fallout. The support team is available to assist with any concerns or issues related to the data loss. We also want to express our sincere gratitude to our loyal users for their patience and understanding during this challenging time.
We understand that the data loss and subsequent relaunch may cause some inconvenience, but we believe that this is a necessary step to protect the future of our platform. Our team is fully committed to providing the best possible service to our users, and we will continue to work tirelessly to ensure that our platform remains secure and reliable. Thank you for your continued support.
 

panzerfaust

Coder
Jun 28, 2018
108
266
490
22
HQ
ПРОЛОГ

4 февраля 2023 года, ev0lve.xyz потерпел критическую потерю данных, которая повлияла на наш вебсайт и базу пользователей. Причина была быстро установлена, но, к сожалению, урон уже был нанесен. Мы сразу же начали восстанавливать как можно больше данных. После анализа проблем, стало ясно, что наилучший путь - это полный перезапуск сайта. Было непросто решиться на это, но мы хотим убедится в безопасности будущего нашей платформы.

ev0lve.xyz - ПЕРЕЗАПУСК

В следствие потери данных, мы потратили большое количество времени для создания новых мер предотвращения похожих инцидентов в будущем. Это включает в себя постоянные бекапы данных, новые слои защиты и анализ рисков.
Перезапуск вебсайта включет в себя эти меры и дает улучшенный пользовательский опыт. Однако, информация о пользователях не будет восстановлена автоматически, если не достать данные из старой базы данных.
Для восстановления аккаунта убедитесь, что электронный адрес, указанный при регистрации, совпадает с тем, что был на аккаунте до 26 марта 2022.
Если вы зарегистрировались после этой даты, создайте тикет или обратитесь в нашу официальную группу, и прикрепите как можно больше данных о вашем аккаунте.

ДОСТУПНОСТЬ ПРОДУКТОВ

Мы решили, что ev0lve CS:GO останется отключенным до следующего мажорного обновления. Однако, мы рады уведомить вас, что как только обновление будет выпущено - все пользователи с рангом Member смогут пользоваться им бесплатно в течение 2х недель. Так же, наши предыдущие покупатели смогут восстановить свою подписку и получат 7 дней бесплатно в качестве компенсации. Мы приносим свои глубочайшие извинения и постараемся закончить обновление как можно скорее.

ЭПИЛОГ

Мы понимаем, что утрата данных для вас - не самый приятный опыт, и мы хотим убедить вас, что мы делаем все, что в наших силах для предотвращения подобных инцидентов. Наша поддержка с радостью поможет вам с любыми проблемами и вопросами по поводу утери данных. Так же, мы хотим поблагодарить наших пользователей за проявленное терпение и понимание в течение этого времени.
Мы также понимаем, что утеря данных и последующий перезапуск принесет некоторые неудобства, но мы верим, что это необходимый шаг для защиты будущего нашей платформы.
Наша команда полностью посвящает себя для предоставления наилучшего сервиса нашим пользователем, и мы продолжим неустанно работать для улучшения нашей платформы. Спасибо за вашу поддержку.
 

Agapornis

Supporter
Jan 6, 2022
108
51
60
__thiscall
序言

2023年2月4日,ev0lve.xyz遭遇了一次严重的数据丢失,影响了我们的网站和用户数据库。数据丢失的原因很快被确认,很不幸的是,损失已经造成。我们立即采取行动,努力恢复尽可能多的数据。经过广泛的分析和调查,我们认为最好的做法是全面重新启动我们的网站。这并不是一个容易的决定,但我们认为这是为了保护我们平台的未来所必须的。

ev0lve.xyz 重新启动

在数据丢失后,我们一直在不断地工作,以实施新措施,防止未来发生类似的事故。这包括进行定期数据备份,实施额外的安全层,进行持续的风险评估。我们的网站重新启动将融合这些措施并提供改进的用户体验。然而,由于数据丢失,除非从旧的不完整数据库备份中明确合并用户信息,否则用户信息将不会自动恢复。
要合并用户信息,您需要确保您的注册电子邮件与2022年3月26日备份的电子邮件相匹配。
如果您是在截止日期之后注册的,请发工单,并提供尽可能多的有关您的帐户的信息。

产品可用性

我们决定,ev0lve CS:GO在一次重大更新前将暂不可用。但是,我们很高兴地宣布,一旦更新发布,该产品将为每个会员免费提供两周的限时服务。此外,我们想向我们的老客户保证,他们的订阅时间将得到恢复,并免费获得额外的7天,作为我们对他们的忠诚的感谢。我们为造成的任何不便表示歉意,并期待尽快为您带来改进后的产品。

结语

我们理解失去用户数据可能是一种令人感到有压力的经历,我们想向我们的用户保证,我们正在尽一切努力帮助减轻任何可能的后果。我们的支持团队可以协助解决与数据丢失相关的任何问题或问题。我们还想向我们的忠诚用户表示最诚挚的感谢,感谢他们在这个充满挑战的时期内的耐心和理解。我们知道数据丢失和随后的重新启动可能会造成一些不便,但我们相信这是保护我们平台未来所必须的一步。我们的团队完全致力于为我们的用户提供最好的服务,并将继续不懈地努力,确保我们的平台保持安全可靠。感谢您的持续支持。
 
Status
Not open for further replies.