[FAQ] Frequently Asked Questions

Status
Not open for further replies.
How can I purchase?

In order to purchase, you have to apply OR be invited to gain access to our Forum.
Once you've been Accepted you'll be able to purchase our Product(s).
More info on how to apply you can find here: Click Here

Why do I have to write an Application?

As we're looking for a clean, nice and respectful Community we decided to make every user put some effort into their Application and do a short interview with every new applicant in order to get to know you better and keep out unwanted users.

How long does it take for my Application to be reviewed?

The response time may vary but your Application usually should be answered within 72 hours.
If your Application doesn't get answered immeadiately please do not open a new Thread.
Ignoring this will lead your Application to be declined without further notice.
If your Application has been declined 3 times you are not allowed to submit any other Applications.
You can still get into the Community by receiving an invite by an existing Member.

Which Payment Methods do you offer?

Our primary Method of Payment is PayPal.
If you're using this Method of Payment, your Cheat Subscription will be activated imeadiately.
If you want to pay with Skrill, PaySafeCard or Bitcoin please Message @imi-tat0r .

Can I pay with Skins?

As we do not officially offer Skins as Payment, we'd like you to open a Thread in the Marketplace Section, in which you can ask other Members whether they'd like to exchange your Skins for Money / Cheat Subscription.

Do you offer Test Subscriptions?

Yes! We've recently added the Option to Test our Cheat for 5 Days for the small price of 5€.
THIS APPLIES ONLY TO COUNTER-STRIKE
If you choose to upgrade your existing Test subscription during it's runtime please Message a Moderator in order to get a Discount depending on how long your Test Subscription is already running.

Do you offer a Lifetime Subscription?

As of right now, we don't.

Why do I need a HWID Reset after Loggin' in for the First Time?

Reason is our Security System. So its perfectly fine that you get promted with an HWID Error on first Login
(You have to download and run the Loader first!)
HOWTO request a HWID-Reset

greetings,
ev0lve.xyz Staffteam

Last edited by a moderator:
Wie kann ich ev0lve kaufen?

Um ev0lve kaufen zu können, musst du dich vorher bewerben um Zugriff auf das Forum zu bekommen
Falls du angenommen wurdest solltest du jetzt in der Lage sein ev0lve zu kaufen.
Weitere Informationen rund ums bewerben findest du hier: Klick mich

Warum muss ich eine Bewerbung schreiben?

Da wir eine saubere, nette und respektvolle Community haben wollen, haben wir uns dazu entschieden jeden Nutzer eine Bewerbung schreiben zu lassen und ihn zu einem kurzen TS - Gespräch einzuladen.
Das Gespräch als auch die Bewerbung dienen dazu um ungewollte Nutzer fernzuhalten.

Wie lang dauert es bis meine Bewerbung bearbeitet wird?

Normalerweise sollten Bewerbungen innerhalb von 72h beantwortet worden sein.
Falls deine Bewerbung nicht sofort beantwortet wird, schreibst du bitte keine neue und oder eröffnest einen Thread bzgl. deiner Bewerbung.
Das ignorieren dieser Regel führt dazu, dass deine Bewerbung ohne weiteres abgelehnt wird.
Sollte deine Bewerbung bereits 3 mal abgelehnt worden sein, verfällt dein recht eine weitere Bewerbung zu schreiben.
Allerdings kannst du immernoch den Member Status erlangen, indem du einen Invite von einem existierenden Mitglied erhältst

Welche Zahlungsarten kann ich benutzen?

Unsere Standard Bezahlungsmethode ist PayPal.
Falls du PayPal als Bezahlungsmethode benutzt, sollte dein Abonnement sofort aktiviert werden.
Falls du mit Skrill, PaySafeCard oder Bitcoin bezahlen möchtest musst du dich an @imi-tat0r wenden.

Kann ich mit Skins bezahlen?

Da wir die Zahlungsmethode durch Skins nicht offiziell unterstützen, empfehlen wir dir einen Thread im Marktplatz zu öffnen und deine Skins anderen Nutzern im Gegenzug für Geld / Cheat Abonnement anzubieten.

Bietet ihr Test Abonnements an?

Ja! Wir haben vor kurzem ein 5 - Tages Abonnement hinzugefügt für den kleinen Preis von 5€.
Falls du dich dazu entscheidest dein Abonnement während der Laufzeit deines Test- Abonnements zu erweitern, schreibe bitte einen Moderator an damit du dein Test- Abonnement verrechnet bekommst.

Bietet ihr ein Lifetime- Abonnement an?

Derzeitig nicht.

Wieso bekomme ich einen HWID Error beim erstmaligen einloggen?

Der Grund dafür ist unser Sicherheitssystem. Es ist also alles in bester Ordnung wenn du beim ersten Login einen HWID Error bekommst.
(Der Loader muss zuerst runtergeladen und ausgeführt werden!)
Wie ich einen HWID-Reset anfordere

grüße,
ev0lve.xyz Staffteam

Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.